onsdag 16 februari 2011

ARABIANNIGHT

För 20 timmar sedan stod vi på Arlanda redo för äventyr (eller snarare mosiga, resfebriga och med humor som treåringar). Eftersom A kan vara extremt vädergnällig och tycka att lite blåst är "burrigt" så tvingade jag honom att stå utanför flygplatsens ingång, i 15 minus, ett par tio minuter medan jag skrek i motvind KOM IHÅG NU HUR JÄKLA KALLT DET HÄR ÄR! KÄNNER DU FINGRARNA FRYSA TILL IS? VA?! Nu sitter jag mitt i Aladdin-natten och skriver detta från balkongen...
IMG_2058
Som alltid efter lite för lite sömn och lång flygresa har vi varit extremt trötta och unnande oss därför en lugn dag i hotellets takbar. Makalös utsikt och svindel som skrämde livet ur mig...
IMG_2066
... Vi är i Marrakech och hittills stavas rapporten: Afrikansk sol som bränner, urtrevliga marockaner och en jäkla massa spännande planer i almanackan...
IMG_2067
... I morgon drar vi till Medina och kollar in souken (eller är det flera?). Nu måste vi SOVA innan övertröttheten går överstyr. Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar