tisdag 1 februari 2011

FIREWORK

IMG_0555
Denna vecka hade jag tänkt trippa i klackar men hänger hemma i ullstrumpor...

Hej vänner! Om ni undrar om sjukdomsläget kan jag säga att det är mycket bättre, fortfarande illamående och lite yr vid snabba huvudrörelser men jag räknar detta som de där dagarna efter sjukan när man är lite ur fas. Jäkligt bra tajmat att detta kom just nu, början på månaden är alltid lugnast med minst deadlines. Däremot har det resulterat i flera tråkiga saker. Jag hann aldrig ringa en kompis som nu har åkt iväg till Afrika i några månader, jag måste skippa alla visningar på Stockholm Fashion Week som jag tänkt gå på (orkar inte piffa och mingla just nu) och vi fick också ställa in kvällens firande på Grill. I dag är det nämligen ett år sedan på dagen som jag och A flyttade hit, till Stockholm. Jag kommer ihåg att vi satt i soffan, åt indisk take-away och tittade på en sunkig romcom. Allt var superkonstigt. Nu är allt superbra - jag säger det igen: Ett av de bästa besluten någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar