söndag 29 maj 2011

AZUR

IMG_2679
Nja... Blå var inte min kopp te.

En litet tips såhär på kvällen. Har du något nagellack som du inte riktigt är säker på? En färg som ser fin ut i flaskan men som du inte tror blir riktigt lika snygg på? Jag har länge sträckt mig efter detta azurblå lack från Essie men alltid ångrat mig i sista sekund. Men! Jag provar istället oklara färger på mina tår för att liksom känna efter. Jag klarar nämligen inte av att ha lack jag inte trivs med på händerna. Och nu när jag sitter här med azurblå tånaglar känner jag bara... Nja?

1 kommentar:

  1. Hej, jag ville bara säga att jag har alltid tyckt att du varit snygg men nu är du hetare än någonsin! Har det hänt något särskilt eller är det bara livet i allmänhet som drabbat dig. Kram från Anette i Jönköping

    SvaraRadera