söndag 22 maj 2011

SUNDAYUPDATE

Bild 2011-05-19 kl. 16.37 #3
Min nya foundation är ett riktigt kap...

Hallå där! Hoppas ni har en bra söndag. Själv har jag storhandlat och hängt ute i det fina vädret. Det där matprojektet som jag pratade om ska skjutas upp ett par veckor, jag har det lite hektiskt på jobbfronten och ska dessutom resa rätt mycket den kommande tiden. Men jag tror ni kommer tycka att det är spännande när det väl drar i gång.

För ett tag sedan skrev jag om att jag behövde en ny foundation, jag har en flytande variant från MAC men var alltså på jakt efter en puderfoundation. Denna gången blev det Studio Fix från MAC som visade sig vara allt jag behövde för sommaren. Lagom täckande, smidig förpackning och sitter bra. Dessutom kostade den bara 260 kronor vilket är ungefär 440 kronor billigare än min förra från Smashbox. En fullträff alltså! Nu ska jag jobba, snart är det middag och film som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar