onsdag 18 maj 2011

MYBAYSWATER

IMG_2614
Vad jag gör? Nä, men jag bara sitter här och klappar min Bayswater...

Åh, shoppinglyckan! I går sprang jag ner på stan och ryckte åt mig en väska inne på Mulberry (som har världens trevligaste personal!). En Bayswater mer specifikt. Jag har länge funderat på att skaffa mig en jobbväska, någon rejäl sak som får plats med dator, sladdar, kalender, anteckningsblock och allt annat jox som alltid ska med. Att bära handväska OCH dator hela dagarna är varken smidigt eller bekvämt. När jag hörde att Mulberry hade släppt en Bayswater med fack för datorn inuti var det givet. Jag tror första gången jag suktade efter denna väska var för nio år sedan, när jag var 14, så lyckan är total!

4 kommentarer:

  1. Oh my! Jag hatar dig nästan lite nu! ;) Och du klämde inte ur dig detta i telefon förut?! Det är ju min blivande grattis-till-examen-Charlotte-present till mig själv...Well, bara ett år kvar till jag har min egen...

    SvaraRadera
  2. Såå fin!
    du brukar altid komma med såna bra tips. vet du någon bra primer för foundation? :)

    SvaraRadera
  3. Väskan ser jättebra ut och du förtjänar den verkligen! Men jag kan inte låta bli att få något slags "styng" med frågan om "du HAR väl råd?". Jag har sett så himla mycket på Lyxfällan på TV så jag är väl "skadad" av det. Du HAR väl råd?

    SvaraRadera
  4. C: Du hatar ju inte mig! Puss

    Anonym: Absolut, det kommer.

    Marcus: Jag har funderat 15 varv på vad jag ska svara på detta utan att prata om pengar, som jag gärna undviker. Så kort och gott, svaret på din fråga är ja. Att köpa en väska på kredit, om det är det du menar, finns inte i min värld ärligt talat.

    SvaraRadera