tisdag 3 maj 2011

LOVEALWAYS

IMG_2574
Oj oj, två små fötter kom med... Tog en till bild men då var det en ful sladd som var med i bild. Så ni fick stå ut med mina fötter helt enkelt!

I dag hedrar jag en fantastisk kvinna med fina rosor i orange, en kvinna som var allt en förebild kan vara för att hon levde livet varje dag och visste hur man njöt av det mest. Och om det är något jag verkligen försöker göra sedan flera år tillbaka så är det. Att leva livet varje dag. Att bara göra och välja saker som gör mig glad, trygg, fnissig och pirrig. Att varje dag ägna någon timme med att höra av mig till folk jag älskar, eller bara ta en kaffe och prata om det som först kommer ut ur munnen. Jag väljer livet för då behöver jag aldrig se tillbaka och ångra att jag inte njöt lite mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar