söndag 1 maj 2011

LASTNIGHTADJSAVEDMYLIFE

IMG_2549
Bästa E
IMG_2552
A försöker härma min pose, lyckas han?!

Åh, var länge sedan det var som jag gick på en ordentlig hemmafest. Trångt, mysigt och bubbligt. Det är något speciellt med det alltså. Med fri bar och födelsedagsfirande blev det en sen natt, dessutom fick vi vända med taxin och åka tillbaka för att jag hade glömt min telefon där. Smart! I dag är det jobb som gäller, har en att-göra lista som heter duga. Men min kille har lovat köttbullar och så ska jag svänga ihop en veckosallad - so all is good. Dessutom har jag fått besked på att en av mina bästa vänner blir Stockholmare om en (!!) vecka. Hur kul?!

2 kommentarer:

  1. "...och åka tillbaka för att jag hade glömt min telefon där. Smart!"

    Måste ha varit en s.k. smart-phone... (humor, Danielle... Humor.)

    SvaraRadera
  2. Appropå inget, jag vet inte varför jag tänkte på det, men frågan är: hur blir du när du... eh... "druckit rusdrycker"? Äh, skippa snacket, hur blir du när du blir full? Blir du sentimental och gråtig, blir du "ursäkta, kan ni akta er? JAG är ju faktiskt här" eller blir du något annat?? Och framförallt, Danielle, undrar jag om du brukar glömma mobilen när du är full? ;)

    SvaraRadera