onsdag 25 maj 2011

RUNOUT

Bild 2011-05-25 kl. 13.44 #3
Mitt snygga svall är signerat Patrick på Corinne & Friends. Den bästa frisören i landet! Jag har fått dille på lockar igen efter en ganska lång period med rakt hår...

Jag hinner inte riktigt med mitt liv känner jag. Efter allt kaos förra veckan med mitt öga missade jag flera dagars jobb som jag nu kämpar med att ta igen. I går satt jag uppe till halv fyra och skrev, men i natt måste jag komma i säng tidigt (det vill säga före två). I morgon ska jag nämligen ta flyget söderut (om inte askan förstör allt) och håller just nu som bäst på att pussla med handbagage och allt som ska med. Puh! Om ni vill får ni gärna slänga iväg tips på blogginlägg som ni vill läsa, känner mig totalt oinspirerad och orkar inte ens tänka ut några roliga inlägg just nu... Så all hjälp uppskattas stort! Kram till er.

3 kommentarer:

  1. kan du inte tipsa om någon bra primer?
    Bra förvaring av smink, smycken osv? :)

    SvaraRadera
  2. du kan tipsa om parfymer? Olika maträtter, och bakvärk?

    SvaraRadera
  3. tycker din blogg är rolig att läsa :)

    SvaraRadera