lördag 15 december 2012

BEST NIGHT EVER!

Ni som följer mig på Instagram (HÄR!) såg kanske mina uppdateringar i går kväll. Från den BÄSTA festen jag någonsin varit på i hela mitt liv! Förutom god mat och fri bar (alltid trevligt ju...) fanns det bollhav, karaoke, skridskobana (?!) inomhus, chokladfontän, pokerbord, champagnerum, livemusik, SOCKERVADDSMASKIN...

Det roliga tog aldrig slut. Och som om det inte vore nog, 800 partyglada, sköna gäster på plats som gjorde kvällen helt fantastisk! Tror det kommer snackas om den här kvällen lääääänge... upload JAG ÄR HELT SERIÖST PÅ EN FEST MED SOCKERVADDSMASKIN!! upload upload SKRIDSKOR! HOTSHOTS! KAREOKE! Kvällens klänning! Godnatt!
Kände mig rätt julfin i ett rött, enaxlat (fått en grej för det...) fodral. Rött är inte en färg jag brukar varken trivas i eller bära men i december blir jag alltid sugen på det! Happy Saturday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar