onsdag 19 december 2012

God jul boxen!

I dag hade jag mitt sista Crossfit-pass med PT-Nils för året! Whoa, kan det verkligen vara julafton redan på måndag? Mind = Blown. Hur som... Kände mig stark och flåset var bra. vi körde ett par cirklar med olika övningar där varje runda var fem minuter lång. Syftet är tydligen att lyckas hamna på ett tempo så man orkar hela vägen, cirka 75 procent av sitt max. Funkade bra! Och var rätt häftig känsla eftersom jag aldrig blev helt håll-käften-död utan bara skönt slut (erkännar att det där dock är en fine line...)
I dag kände jag power! God jul boxen, ses i januari!
God jul boxen, vi ses i januari! Tills dess ska jag träna på egen hand. Först och främst tänker jag yoga, måste klämma in ett pass innan jag åker från stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar