söndag 2 december 2012

HAPPY DECEMBER!

Och glad första advent! Jag ber om ursäkt för sporadiska och spretiga uppdateringar här i bloggen, vad kan jag säga - november har varit en hektisk månad! Inte blev det lättare att blogga om träning och hälsokäk när både ryggont, resor och en förkylning satte stopp för mina rutiner. I morgon ska jag träna med PT-Nils för första gången på två veckor och då ska jag snacka genom det här med min ländrygg med honom.

Jag lyckades överanstränga den för två veckor sedan, sedan blev den nästan helt bra efter stretch och liniment. Nu efter dagens gympass gör den dock lite ont igen och jag blir inte klok på det här! Man ska ju fortsätta vara aktiv med ryggont, vila gör det INTE bättre men hur man rör på sig kan ju faktiskt både hjälpa och stjälpa. Planerar veckan
Avslutar denna vecka med en kopp av mitt favoritte och lite veckoplanering. Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar