måndag 17 december 2012

Hallå vecka 51!

Vilken helg! Känns som jag tänker det varje söndag men just denna helg var faktiskt lite extra bra. Först var den ju den där grymma festen i fredags, lördagen tillbringade vi på stan. Det snöade snett men vi lyckades plocka på oss nästan alla årets julklappar och äta en bättre lunch på Vigårda. Som tur är ligger Juiceverket precis bredvid så att vi kunde avsluta dagen med en Flogging Molly. Frossar på Vigårda'
På Vigårda beställde jag den enorma skördesalladen minus matvete. Mätt? Ja tack!
Övar bålstabilitet och får det inte att fastna på bild!
I dag har vi haft kaffedejt och hängt på gymmet. Jag försökte få min snubbe att knäppa en bild på en grym bålstabilitetsövning men det gick... Ja, ganska mycket åt skogen.
#rickygervaisstockholm
I kväll var vi på Globen och såg Ricky Gervais. Så bra! Alltid lika unik, rutinerad och överraskande.  Och smart! Hade hoppats på liiiite mer nyskrivet material, mycket av det hade jag redan sett. Men ändå! En fantastiskt trevlig söndagkväll.

Och nu - hej vecka 51! Ska bara sova några timmar sedan kör vi igen! Sista veckan före jul! GAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar