onsdag 17 april 2013

Före och efter

Vilken känsla när man vaknar av att ens kille ropar från köket: Det är 15 grader ute! Jippi! Vårjacka på, solisar på... Bästa grejen. Hann med en kort promenad mellan jobb och PT-timme. 15 plusgrader kräver promenad i grön jackaSäkert tusen styrkelyft senareSkakis much? #workout #liftheavy #crossfit
Jag lovar, jag försökte ta en bild som inte var suddig, men det gick sådär. Mina träningspass är galna nu för tiden alltså, men ger bra resultat!

Jag ska försöka hinna sätta mig och skriva ett längre inlägg i morgon, jag fick en fråga om Paleo - är det verkligen en lågkolhydratskost? Många verkar mena motsatsen. Självklart ska vi snacka om det! Och så ska jag försöka hinna svara på era mejl med, ni som har skickat. Lovar att jag läser och gillar när ni hör av er. Kram x

3 kommentarer:

  1. hej. sitter och deppar. e hopplös. undrar bara i vilken ålder du slutade överäta. e 17 år gammal. snart 18. orkar inte mer. jaaa.. kanske har ngt med åldern att göra?

    SvaraRadera
  2. Hej Danielle! Först och främst vill jag tacka för en otroligt bra och inspirerande blogg. Du är min främsta inspiration när det kommer till träning och hälsa. Jag behöver nödvändigtvis inte gå ner i vikt, utan skulle vilja minska i fettprocent och tajta till kroppen lite, vad är dina bästa tips då, till någon som inte vill ge sig på LCHF? Äter redan en glutenfri kost men tycker om att ta mig en godisbit eller två 1-2 gånger i månaden. Hoppas på svar och ännu en gång, tack!

    SvaraRadera