söndag 7 april 2013

Hemma igen

Lång dag, äntligen hemma vid mitt skrivbord i kära Stockholm! Jag har haft en underbar helg i Jönköping, träffat min familj (min lillebror fyllde år och vi firade med piratfest - så kul!), välkomnat nya babysystern (typ den sötaste jag sett!), tränat ett grymt pass med Frida (läs hennes träningsblogg HÄR!) på Nordic Wellness, lunchat och skvallrat med min bästis C, minglat med gamla kollegor från Jönköpings-Posten och jobbat... Puh!

Det är alltid så otroligt intensivt när jag är på besök där nere, så mycket man vill hinna med...HELLO Nordic Wellness Jönköping! Från piratklädd på barnkalas till vuxenfest i Alice+Olivia. Nu slut som artist. Jönnet levererar som alltid! Godnatt
Från träning till fest i klänning från Alice+Olivia.

Tyvärr har ett operatörsbyte (som enligt uppgift från både min gamla och nya operatör skulle vara såååå smidigt) gjort att jag inte har någon användning för min telefon fram till tisdag tidig morgon. Blev något glapp i nummerflytten, mitt gamla abonnemang avslutades natten till söndag (en trevlig (??) överraskning, tack 3!) och mitt nya abonnemang börjar först natten till tisdag. Så no Instagram for me (snyft!) på ett par dagar. Jag är så nära 500 följare nu så vill ni kolla in mig där så hittar ni mig HÄR! Ni får hålla till godo med bloggen fram till tisdag!

EDIT: Haha, min kille påpekade nu att jag ju faktiskt kan använda vårt trådlösa nät på telefonen när jag är hemma trots att jag är utan abonnemang för tillfället. Jippi!

1 kommentar:

  1. Kan tro jag att hon var en riktigt sötknopp din babysis!

    SvaraRadera