torsdag 11 april 2013

What is my life?!

Alltså mitt liv just nu = KAOS! Vill tyvärr inte dela med mig närmre (vilken bitch, jag vet) men ni kommer fatta när allt är klart. Det är hur som helst spännande tider även om det innebär mycket stress och oro. Därför är jag lite fåordig på bloggen, min hjärna är någon annanstans... At my favourite place doing my favourite thing. LIFTING! Gymmet slipper mig inte däremot, inte ens i stressiga tider. Har kört två grymma pass denna vecka och i morgon blir det ett tredje. Mina olympiska lyft blir bättre och bättre, snart kanske jag kan börja smälla på lite mer vikt på stången också - jippi! Mitt liv just nu = KAOS! Håll tummarna för att rött är min turfärg!
Hur mycket jag än älskar mina träningskläder så passar jag på att dra på mig fina klänningar så fort tillfälle ges. Häromdagen blev det denna röda, från Alice + Olivia. Köpte den i New York förra året och har (SKANDAL!) aldrig använt den. Sedan tänkte jag, screw it - visst kan man har på sig en alldeles för dyr klänning även en vanlig vardag? Jag intalar mig det... upload
Och så detta. Allvarligt, jag orkar inte. Måste jag skippa bären nu också? Snart får vi leva på vatten alltså, det är ju något skumt med ALL mat nu för tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar