måndag 22 april 2013

Like it's nobody's business

Finns det något tristare än de som tjatar på om hur stressade de är? Tror inte det. Meeeen, jag tänkte ändå göra det. Bara denna gång - jag lovar! Allt det här med lägenhetsköpet har gått superfort och vi flyttar in redan nästa vecka. Så ni kan ju tänka er! Plus att det är deadlinevecka (= slutet på månaden, flera deadlines varje dag!). Vill bara förklara varför det kommer vara kanske något glest med uppdateringar här.

MEN! Så snart vi har kommit i ordning i den nya lägenheten kommer jag ösa på med nya inlägg och goda recept i bloggen. Mitt nya hem är dessutom extremt ljust så jag hoppas på att alla framtida matbilder kommer vara mycket finare. Håll ut!

Och jag kommer fortsätta uppdatera bloggen, men kanske inte två-tre gånger om dagen den närmsta veckan...

2 kommentarer:

  1. Jag blir glad så länge du fortsätter blogga så ta det lite lugnt och var kanske lite flitigare med instagram så man får en liten dos danielle varje dag iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt kommer gå bra med flytt, deadlines osv. :=) Du är grym, så det här fixar du;) Kram

    SvaraRadera