fredag 5 april 2013

Happy Friday!

Yo yo! Förra veckan jobbade jag rakt in i kaklet (typ), denna vecka - not so much! Har jobbat undan varenda deadline och har det alltså rätt soft. Kör påskhelg nu istället! I går var det vilodag och i dag kanske det blir några lätta intervaller eller så kör jag med min foam roller. Alltså, inget avancerat. I morgon blir det ett mördarpass för att kompensera. Ser så mycket fram emot det, jag vet redan nu att jag kommer vara helt död efteråt och LÄNGTAR efter den känslan. Ska strax möta upp min vän C på en lunch. Som sagt, soft vecka och jag känner mig så pigg och full av energi. Hoppas ni gör det med! Happy Friday! Who cares about beach 20(insert random year here). My goal is to be fit for life!
En formbild från i onsdags. Mitt mål? Att bli och vara fit for life. Jag har ingen deadline och kan bli hur bra som helst så länge jag äter rätt, sover ordentligt och tränar hårt. Det kan du också! Go get it!

1 kommentar:

  1. Nu blir jag dödens nervös, om du skriver att du kommer vara död efter, my god! Jaja, det ska bli SKITKUL i alla fall, ser fram emot imorgon :D

    SvaraRadera