torsdag 14 november 2013

Tips gånger tre

Tre saker jag gillar just nu...
Tips till mina fellow Juiceverket-lovers. Laranja Hot-Hot. Drick den
Juiceverket har börjat med sina varma drycker igen (jippi!) och rookie på menyn är Laranja Hot-Hot. Låter sjukt mysko med varm apelsinjuice men det är så gott, blandat med härliga julkryddor och honung. Prova!
upload
Har ni sett Brämhults nya grönsaksjuicer? Själv hittade jag dem helt randomly på en bensinmack men nu har jag sett dem i olika mataffärer även i Stockholm. Den gröna var definitivt godast, den lila smakade alldeles för mycket rödbeta för min smak.
Salt med vitlök och timjan
Kryddsalt. Jag dör vad gott. Denna med vitlök och timjan hittade jag i PUB-huset men det funkar ju fint att göra en egen också. På kött, sötpotatis som man bakar i ugnen, sallader. Allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar