fredag 8 november 2013

Video: Ekologisk och clean hudvård

För några månader sedan berättade jag om (det inlägget hittar ni HÄR!) ett nytt hudvårdsmärke som jag provade, Pai. Jag lovade recension och det ska ni få. I videoform! Den är på engelska och jag hoppas det är okej, 9 av 10 som tittar in här är ju ändå svenska men jag vet inte, det är så mycket lättare på något sätt att snacka engelska när man är i den märkliga situationen: Kamera i nyllet tjattrandes om olika produkter. Normalt beteende? Not. Whatever, något nytt för mig och några av er kanske tycker det kan vara ett kul grepp ibland?

Produkter som jag nämner i videon:

- Pai Skincare Camellia & Rose Gentle Hydrating Cleanser (LÄNK!)
- Pai Skincare Avocado & Jojoba Hydrating Day Cream (LÄNK!)
- Pai Skincare Rice Plant & Rosemary BioAffinity Toner (LÄNK!)
- Estelle & Thild Fragrance Free Night Cream (LÄNK!)
- Pai Skincare Echium & Argan Gentle Eye Cream (LÄNK!)
- Bioderma Crealine TS H2O Micelle Solution (LÄNK!)
- Alpha-H Liquid Gold (LÄNK!
- Hydraluron (LÄNK!)

3 kommentarer:

  1. Kul! Nu ska jag verkligen ta tag i att beställa Pai! Jag har tänkt på det länge, men nu blev jag övertygad;) Haha! Kram

    SvaraRadera
  2. blev väldigt nyfiken på detta! hittade en svensk sida som säljer den också! http://www.swedishbeautyfactory.com/

    SvaraRadera
  3. guuud vad bra engelska du pratar! jättefint :)

    SvaraRadera