tisdag 15 juni 2010

AUTUMNPIECES

Yo! Hoppas allt är bra med er. I alla fall, på lunchen sprang jag ner till fotostudion på bottenvåningen där Cecilia (som jag jobbade med i våras) stod och stylade en plåtning för modebilagan. Som vanligt hängde typ en hel klädbutik där inne i studion och jag hittade ett par fina saker som jag missat på pressvisningar och i lookbooks.
IMG_0148
Detta fynd kommer lite otippat från H&M, skinnjacka i mjukt läder för 1499 kronor. Som hittat!
IMG_0150
Denna spetstopp från Rodebjer var så fin, men på bilden ser den lite formlös ut. Men den hade tunna ärmar och hög hals, jag tänker att den skulle passa en viss blivande brud jag känner. Inte för att hon ska stå brud, utan för att för att hon utan tvekan den jag känner som klär bäst i spets.
IMG_0151
Och såklart föll jag för en mjukt stickad kofta från Hugo Boss. Så kreativt av mig! Jag älskar grått, stickat och koftor så det var inte särskilt otippat. Allt det här kommer till hösten. Höst är utan tvekan min favoritsäsong modemässigt. Stövlar, kappor, halsdukar och neutrala färgskalor. Blir inte bättre än så.

1 kommentar: