måndag 21 juni 2010

MONDAY

Yes, ny vecka nya utmaningar. Måndagar har gått från att vara totala hatdagar till sådär rätt okej. I dag gillar jag det faktiskt. Det händer typ... Aldrig. Kanske om jag har semester, men knappt ens då. Kanske om jag har semester och är utomlands. Men vem sjutton håller koll på veckodagar när man är ute och reser? Snarare det som är anledningen. Anyways, denna vecka är kortvecka och till långhelgen är det roadtrip som gäller. Ni kanske vet hur jag känner för roadtrip? I LOVE IT!

Pssst... Om ni lider av bröllopsabstinens nu när Kronprinsessans bröllop bara kom och gick sådär kan jag tipsa om Expressens bilaga Bröllopet i bilder. Har precis skummat igenom den och det ser helt fantastisk ut. Tjock och härlig, bäst är nog bilderna från brudparets barndom. De har inte levt samma liv om man säger så... Finns att köpa fram till fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar