tisdag 22 juni 2010

FACE&BODYBRUSH

IMG_0318
En snapshot ur mitt badrumsskåp. Senaste tillskottet är den sminkborste ni ser i mitten av bilden. För någon vecka sedan var jag hos Smashbox och provade ut ett nytt mineralpuder (foundation) och då använde make-tjejen världens mjukaste borste på mitt ansikte. Begär efter denna direkt kan jag lova. Den är alltså från Smashbox och heter Face&Body brush, nummer 19. Går loss på knappt en femhundring och får toppbetyg av mig som gillar att den har stort borsthuvud, rejält skaft och är (som sagt) supermjuk mot huden. Jag använder den till puderfoundation men även bronzer nu på sommaren. Tips, tips!

Har annars precis landat hemma efter några timmars häng på stan med min pralin till pojkvän. Nu ska vi strax äta (gah! Vad tar rutinerna vägen på sommaren?) och sedan ska vi klura på var vi vill åka på semester denna sommar. Storstad eller exotiskt? Roadtrip längs franska kusten eller kyssar på en takterass i New York? Eller total avskärmning i Västindien?
Just nu låter det mesta rätt fint faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar