onsdag 9 juni 2010

NEWCAMERA

Äntligen! Jag bestämde mig för att köpa en ny kamera då reparationskostnaden var löjligt hög på min gamla som jag lämnade in. Det skiljde typ en tusing på det och en ny kamera, en no brainer alltså. Så, det blev en Canon G11. Var så nöjd med min G10 så det kändes rätt att fortsätta på samma linje. Funderade lite på Canon S90 med, den är ju nästan samma som G11 men mycket mindre. Tyvärr kändes den lite plastig. Men vi funderar på att slå till på den också, det kan vara bra att ha två kameror och dessutom är den bättre att ha i små väskor, på krogen och restauranger.
IMG_0014
Efter kamerainköpet satte jag mig på en bänk vid Rålambsparken och åt lite lunch innan jag knallade tillbaka till jobbet. Ovan ser ni lite av min nya hårfärg, för visst har ni inte sett det ljusare? Nu är det inte särskilt representativt på bilden, och just nu tycker jag det är alldeles för guldigt. Det tar en jäkla tid att få ett mörkt hår ljust, så tänk efter innan du ger dig in i det! Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar