måndag 14 juni 2010

EYEBROWS

Bild 82
Efter jobbet åkte jag till en skönhetsalong här nära mig och färgade mina fransar och ögonbryn, samt formade brynen lite grann. Naturligt har jag väldigt ljusa ögonbryn så det känns sjukt konstigt att de nu är mörka (fick inte till någon bra färgbild tyvärr, men de är mellanbruna typ). Framförallt är jag nöjd med formen, jag var livrädd att de skulle bli för tunna. Det var första gången jag färgade fransarna och det sved som tusan... Men värt då man ser så mycket piggare ut osminkad.

6 kommentarer:

  1. Jag tycker du är jättesöt. Ta inte det här fel nu men när jag ser bilder på dig får jag lite samma känsla som jag får om jag ser en söt hundvalp. Tänk liten söt cocker-spaniel-valp som tultar mot en med svansen ivrigt viftandes... det är helt omöjligt att låta bli att tycka den är söt och man känner någon slags åh-jag-MÅSTE-klappa-reflex.

    Jag fattar att du kanske inte eftersträvar hundvalpslooken och inte eftersträvar att någon ska gå fram till dig och klappa dig på huvudet och säga "ja fiiin... ja du är så fiiin" och rufsar och klappar. Haha, du ÄR ingen hund!

    Men jag har sett någon video på dig som du lagt upp för länge sedan där jag såg glittrande och levande ögon med gnista. Sånt gillar jag. För mig är det det som är "DET" och har man "DET" så är saker som smink och sådant helt ovidkommande.

    PS Jag säger att du är söt och jag står för det men jag vill samtidigt påpeka att jag inte alls raggar på dig eller har några baktankar. Så slappna av. DS

    SvaraRadera
  2. Jättefin form på brynen.
    Men du, anledningen till att det sved är att du blinkat och fått in färg. Vanligtvis svider det inte alls.

    SvaraRadera
  3. S: Så kanske det är. Däremot sa hon på salongen innan hon lade färgen att det skulle svida. Men det kanske är vanligt att man blinkar in färgen?

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera