tisdag 15 juni 2010

SILVER

IMG_0153
Det var någon som önskade mer tips och shopping i bloggen. Sure, det fixar jag. Först ut kommer ett hårvårdstips. Nu när jag haft folieslingor i håret kräver mitt hår mycket mer omsorg. Jag är allergisk mot gulblekt hår och eftersom jag har rätt mycket rött pigment i håret blir det lätt guldigt när jag slingar och håller på. Därför har jag börjat tvätta håret med silverschampo. Av de märken jag provat tycker jag att Toni&Guy funkar absolut bäst, älskar att de dessutom har ett silverbalsam. Jag vet att de flesta gillar So Silver från Matrix, har tyvärr inte provat det än. Men gillar ni Toni&Guy-produkter måste ni plocka på er några kassar av deras grejer nästa gång ni är England. Just de här flaskorna kostade runt fyra pund styck. Sick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar