onsdag 16 juni 2010

WEDNESDAYFROMHELL

Okej, onsdagar är i vanliga fall mina favoritdagar. Jag är full av energi, på gång, mitt i veckan och börjar planera helgen. Men inte denna vecka. I dag har faktiskt varit ganska... Sådär. Allt började med att jag kom in sent till jobbet på grund av taxiproblem (som slutade med att jag blev kallad könsord och gud vet vad precis utanför Expressens entré) och fortsatte med att mina älskade fruktkoppar var slut på lunchen. Sedan har jag harvat med ett gäng bilder som jag inte fick någon knas på och så har det fortsatt. Anyways, onsdagar är mina spadagar (med tanke på att jag brukar vara så glad och harmonisk) så jag ska väl snart pallra mig hemåt, ta en snabb fika på stan, käka middag och sedan hänga i badrummet några timmar. Later!

UPDATE: Jag glömde ju bort det värsta! Jag tappade mitt nya rouge i morse och det gick såklart i tusen bitar.
Hurra för mig!

4 kommentarer:

  1. Varför skrek de saker åt dig - de där nedriga orden syftar jag på?

    SvaraRadera
  2. M: Jag ifrågasatte helt enkelt det faktum att han hade kört en helt sjukt lång omväg varpå han (när jag gått ur bilen) börjar skrika en massa helt sjuka saker efter mig. Det var nog den sjukaste pyskbrytet jag någonsin varit med om...

    SvaraRadera
  3. Men du - det man gör i en sådan situation: ta bilens registreringsnummer och anmäl chauffören - du gör samhället en tjänst med genom att anmäla en sådan missdådare! kram

    SvaraRadera
  4. M: Alltså, jag anmälde såklart chauffören. Först till Taxi Stockholm kundcenter och sedan till deras VD. De blev jätteupprörda och jag fick hela taxiresan återbetald så det löste sig.

    SvaraRadera