måndag 20 januari 2014

Dagens...

... Inspiration: Crossfit-atleten Camille Leblanc-Bazinet. Snälla ignorera speakerns tidvis störiga tjat i videon (typ: OMG hon är snygg OCH stark!).
... Längtan: Tyngdlyftning baby! Jag kör snatches i huvudet vid skrivbordet...!
... Läsning: Med tanke på ovan får det bli det HÄR dokumentet.
... Video: Sådana HÄR slow motion videor med bra atleter. Rekommenderas starkt för er som är inne på olympiska lyft!
... Snack attack! Små nötsmörspåsar. Dessutom ekologiska! Jag haffade dessa från Örtagubben...
upload
Mm... Mm!

5 kommentarer:

  1. Visst är Camille Leblanc-Bazinet helt gry,. Jag älskar att man kan vara så stark och ändå ha en så snygg kropp. Det inspirerar mig hundra gånger mer än biffiga muskler. Crossfit är bäst. ;) Av dom "svenska" tjejerna är Björk Odinsdottir (hon är ju egentligen från Island medn bor, tränar och jobbar i Stockholm) en riktigt stor förebild. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Och Björk är riktigt grym, har sett henne en del i boxen och wow! Vilken atlet. Stor inspiration!

      Radera
  2. Var på Örtagubben finns nötsmören? Hittat dom inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De finns på Örtagubben Odengatan, vid kassorna.

      Radera
    2. Ok, jag trodde dom fanns på Örtagubben på nätet. :(

      Radera