lördag 18 januari 2014

Friday, friday

En ledig helg framför mig och en skön fredag snart slut. Förutom veganlunch med Mathilda har jag gått ett par långa kalla promenader, kommit fram till ett beslut som kommer göra min vardag mer struktured/min själ lyckligare och tagit en lång dusch med lyxig hårinpackning och duscholja från Maria Åkerberg. En liten reseflaska som jag haffade på hälsokosten men jag ska nog slå till på den stora versionen snart... Släng på en ekologisk blodapelsin och lite mörk choklad på det så har ni min fredag. Plus lite jobb. Och rullande med Mr Foamroller också... Känns skönt att ge musklerna lite TLC.
Veganlunch med @idamariemathildaBack to work upload upload Rolling this friday night away...
I morgon ska jag faktiskt smyga mig till gymmet och svettas, är tanken. Inga vikter förutom kroppen och med min långa vila kommer det nog kännas en del på söndag. Sköna träningsvärk, vad jag längtar efter dig! Lovar att jag inte ska gå ut för hårt, tanken är bara att känna på dagsformen och väcka kroppen lite grann så det inte blir allt på en gång om 10 dagar då jag får lyfta vikter igen. Ska bli spännande att se hur det går. Håll tummarna och hoppas ni får en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en väldigt skön dag. Förutom rullandet med Mr foamroller, det är ju ren smärta. Haha. Men sjukt nyttigt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har äntligen lärt mig älska honom! Haha :)

      Radera