lördag 3 juli 2010

FREEFRIDAY

Vilken fantastisk start på helgen! Ledig fredag och jag har tillbringat fyra timmar på mitt nya favoritställe Corinne&Friends där jag klippt och färgat håret. Dessutom gjorde jag en spamanikyr som var så underbar, så underbar att jag somnade. Eh. Sedan blev det lunch på Story med E, efter det sprang vi massa ärenden och var helt slut efter att ha sprungit runt på stan i denna hetta som vi har. All in all en härlig dag med mycket skvaller och lyx. Såklart glömde jag kameran, men jag lovar att plåta som en galning i helgen då det händer en massa kul. Jag ska åka ner till Jönköping i morgon för att fira min kompis C bland annat. Men hörrni, kika in här under lördagen så ska jag bjuda er något kul. Nu måste jag sova, tidig start i morgon. Alltför tidig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar