söndag 18 juli 2010

SNACKS

IMG_0515
Min nya favoritsnacks! Små, små riskakor med smak av äpple och kanel. Ekologiska och helt naturliga. Och just det, marknadsförda för småbarn. Äsch, de är så goda så det gör inget. Men jag börjar misstänka att personalen på Ica tror att jag och A har en hemlig bebis här hemma. Förra veckan köpte jag nämligen schampo för nyfödda (för att rengöra mina sminkborstar med) och nu dessa bebissnacks. Denna helg har vi såsat. Så skönt! I går gjorde vi inget annat än att snacka och skvallra (på olika locations visserligen) med varandra (gick igenom typ 100 ämnen, som vanligt) från att vi vaknade till klockan 05 på söndagsmorgonen. Vilket i för sig händer rätt ofta. Så är det när man hittat rätt. Finns inget man hellre gör då. Ciao!

Vi har precis sett sista avsnittet av Lost. Älskar serien, hatar slutet. Och sitter här med en massa frågor. Hatar det. Men vi är fria! Fria från Lost-klorna. Rätt skönt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar