söndag 25 juli 2010

SUNDAYONTHETOWN

IMG_0548
Brukar ta det mer chill på söndagar med lång brunch, promenader, gå på utställning. Men i dag fick det ge vika för ännu en dag på stan. Jakten på kläder till sommarens bröllop fortsätter och nu börjar det brinna lite grann. Just denna skjorta (från Whyred) slog vi inte till på (även om det hade matchat min Marc Jacobs-väska sjukt bra), men jag måste säga att det finns hur många fina skjortor som helst nu till hösten på herrsidan! Vi hittade i alla fall den perfekta kavajen på Filippa K, och även där en skjorta. Nu byxa och detaljer kvar för A. Ni som känner mig vet att jag älskar att dra omkring i Londons businessdistrikt av vissa självklara anledningar, så ni kan ju gissa hur svag i knäna jag blev...
IMG_0562
... För min del får klänningsjakten fortsätta. Har en klar bild av hur den ska se ut samt färg och material, vilket är helt värdelöst för hur troligt är det att det finns en enda designer som tänkt samma sak? Just det. Däremot hittade jag en söt scarf på H&M. Kap! Nu ska jag titta på Jamie Oliver som besöker Stockholm på femman. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar