måndag 26 juli 2010

THEPERFECTBLACKSHOE

IMG_0552
Vissa kanske ständigt är på jakt efter de perfekta jeansen, jag är ständigt på jakt efter de perfekta svarta klackarna. Och jag tror jag har hittat dem! Både i lördags och söndags provade jag dessa snyggingar från Whyred. Platå i tån, lagom hög klassisk klack och i mocka. Att klacken är i plast ger en twist som räddar dem från att kanske vara totally boring. Dessutom, hör och häpna, är de supersköna (konstaterar jag efter att ha promenerat runt i en butik cirka 20 minuter, men ändå). Men nä, nu letar jag faktiskt efter ett par skor med färg så dessa får stanna i butiken ett tag till... Alltså så länge jag kan hålla mig borta.

Ett par perfekta svarta klackar som man bara älskar är en garderobsdröm av den anledningen att de funkar till allt och räddar säkert de flesta skokriser. Ska jag slå till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar