onsdag 25 september 2013

Deadlinekaos/Lunch från Freshii/Frisörhäng

Vilodag och jag passade på att smita till bästa PatrickCorinne & Friends för att fixa barret. Ska se om jag får till en bra bild på resultatet i morgon när jag har lite mer dagsljus att leka med. Alltså, på sommaren är det ju så gött att vara bloggare. Man kan knäppa bilder på middagen trots att klockan råkade bli 22. Det är ljust jämt! Nu är det bråttom, bråttom att fixa dagens bilder innan mörkret förstör allt...
Deadlinekaos/Lunch från Freshii/Frisörhäng/Vilodag This girl gotta grow!!
Smällde i mig en sallad från Freshii i frisörstolen (bad om spenat, kyckling, feta, avokado. Blev väldigt mycket sallad och väldigt lite av allt annat. Hungrig igen efter en kvart!) och knapprade febrilt inför deadlines medan håret fick sig en omgång. Oj, vilken frilansklyscha. Dagens bästa stund var ju huvudmassagen. Hade behövt det varje dag! Guldstjärna för att min frisör och vän varken har klena händer eller lösnaglar...
Torrbalsam? WTF?! Ska bli intressant att prova detta...
Kunde inte motstå de här små godingarna vid kassan. Torrschampo är ju alltid guld och denna lilla flaska passar perfekt i gymväskan. Men torrbalsam?! Har aldrig hört talas om, men kanske kan det rädda mina blekta längder? Hm... Återkommer.

2 kommentarer: