onsdag 11 september 2013

Frukostklubben

Godmorgon! Jag är officiellt tillbaka i smoothie-träsket. Igen. Men det är ju så skönt, smidigt, gott och mättande utan att tynga ner allt för mycket. Eftersom jag oftast tränar mellan frukost och lunch tycker jag att en smoothie ger mig rätt kick utan att man liksom är för mätt. Sedan tycker min tränare att jag ska börja dagen med proteintillskott, som ni vet har jag aldrig varit galen i proteinpulver (på grund av mina issues med mjölkprotein...) och aldrig använt det regelbundet men jag ska köra ett ryck med detta och se var det leder.
Shake it Monday! Favoriten just nu är en bas med chokladprotein från Holistic, mandelmjölk och kokosolja. Vill jag vara fancy slänger jag i en halvbanan och lite nötsmör också. Mmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar