fredag 7 mars 2014

Hello weekend!

Härliga fredag! Pepp på en ledig helg har jag känt mig lite extra effektiv och kvicktänkt idag. Började morgonen med att ta igen nattens Crossfit-event. 14:2 släpptes medan jag sov och min största girlcrush Camille Leblanc-Bazinet var på plats och rockade. Var ju tvungen att kika! Följer ni Crossfit Games i år?
Late breakfast, catching up on 14:2 and best inspiration @camillelbaz #crossfitgirlcrush Veckans sista styrkepass✔️Hello weekendÄr detta helgen då våren dundrar in? Jag är ledig och redo☀️
Jobba, gymma, köpa tulpaner. Så såg min dag ut efter det. Fint med fredagsblommor! Och i helgen ska tydligen våren besöka Stockholm. Jag är redo! Trevlig helg peeps!

9 kommentarer:

  1. Hur härligt med skinnjacka?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. FÖR härligt! Men på kvällarna kränger jag på min vinterjackan... Brr!

      Radera
  2. Visst är den där tjejen helt grym. Synd att hennes game-plan inte var helt hundra dock, hade hon delat upp repsen mer tror jag hon klarat lite mer. Men med henne som inspiration körde jag 14.2 idag iallafall. Men skalade. Hade först bara tänkt skala pull upsen men insåg att jag lika väl kan skala OHS också då. :)

    Nu välkomnar vi våren till Göteborg också! Woho.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men det är typsikt henne ändå visst? Går alltid ut hårt! CTB är fasen ingen lek alltså, hoppas woden gick bra :)

      Radera
  3. Har inte tittat ännu men tänkte nog lägga några timmar imorgon framför klipp och beundras över alla duktiga. Och visst är det underbart med äntligen lite vår! Smilet går från öra till öra just nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, shit, vilken underbar helg det har varit! Otroligt, som från ingenstans :) Lyckohormonerna dansar disco!

      Radera
  4. Japp jag följer. Är ju dessutom anmäld till open :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gött! Härligt att du ger dig på det. Jag kanske kommer till skott 2015 ;)

      Radera
  5. Låter superhärligt med tyngdlyftning och trädgårdsarbete! Här hoppas jag att detta är våren då vi tar tag i balkongen :)

    SvaraRadera