tisdag 4 mars 2014

Trimma (blogg)formen

Och just det, tack ni få men tappra som tog er tid att fylla i BLOGGENKÄTEN (i versaler med länk så att ni som nu känner att det nu, ja, kan det vara dags - kör!), så intressant att veta vad ni tycker och få bra feedback. Tack! Jag har en del idéer och planer för det här året som ni nog kommer tycka är kul men nu det närmsta kommer jag bjuda på fler recept, mer träningssnack, tips på övningar och lite mer om den, åh så viktiga, inre hälsan.

Som ett första steg har jag rotat fram min älskade Canon (nu inne på modell S110) och har de senaste dagarna knäppt bilder med annat än mobilen. Och det är så kul! Det hade jag nästan glömt. Hoppas att det blir en liten vinst för den här sidan och att ni kommer gilla att bloggen får mer tid och tanke. Hörs snart igen!

Pssst... Skulle bloggen bli helt slö och bilderna laddas alldeles för långsamt måste ni hojta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar