fredag 3 september 2010

CLEANMYFACE

IMG_0931
Ett litet helgtips för er som ska ut på stan i helgen. När jag var på Apoteket i går (skulle köpa bomullsrondeller) drogs mina ögon till denna tub från Aco. Någon som vet om den här serien är ny? Jag har inte sett den innan. Anyways, detta är en rengöring och en mask i ett. Du kan alltså använda den som din dagliga rengöring men även som ansiktsmask ett par gånger i veckan. Jag provade den och måste säga att för 69 kronor är det en fantastisk produkt! Jag kommer använda den som ansiktsmask och den gör verkligen huden mjuk och fräsch, dessutom är den parfymfri vilket jag gillar då min hy är lite torrare när det blir kallt. Den har också små skrubbkorn i sig men inte sådär att det blir rivjärnseffekt. Rekommenderas starkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar