onsdag 15 september 2010

NATURALOIL

IMG_1097
Jag har en hel hög med prover liggandes här hemma, och det blir sällan av att jag använder dem. Jag har så många favoritprodukter redan och vill använda det jag gillar och lagt pengar på. Jag vet att vissa tar med sig prover när de reser, men det är helt uteslutet för mig. Tänk om det jag tar med mig visar sig vara skit? När jag reser är det ännu viktigare att jag har med mig mina favoriter. Men så i går provade jag denna inpackning som jag hade två prover på. Jag säger bara... Heaven! Macadamia är ett hårvårdsmärke som använder sig av naturliga oljor, och vilka oljor sedan! Mitt hår har aldrig varit så mjukt, eller luktat så gott. Denna inpackning är verkligen en intensiv fuktbomb för håret, den ska vara i hela sju minuter. Jag är såld redan (tur att jag har ett prov till) och slår till på en burk så fort jag får en stund över...

Nu ska jag dra iväg på ett glas vin med E och M. På eftermiddagen har jag spelat in den där videon med rengöring av sminkborstar och lite annat kul. Ni får se sen. Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar