fredag 10 september 2010

FRIDAYFUN

Bild 102
Jag ser helt deprimerad ut på den här bilden... Men det är jag alltså inte.

Underbara fredag! Stockholm city är i dag varmast i Sverige och jag passade på att unna mig lite sovmorgon eftersom jag jobbade till 22 i går. Det kan man väl vara värd? Tar det allmänt ganska chill i dag, pillar med några skrivjobb och planerar nästa vecka. Tror jag ska ägna en stund åt min livslista också. Jag har så många idéer och saker jag vill göra under min karriär (den här listan är alltså jobbrelaterad) så jag skriver ner allt i en lång lista så vet jag vad jag vill och ska göra. Fungerar bra som pepp om man känner sig nere någon gång! I kväll vet jag inte vad det blir... Är sugen på att se Angelina Jolie i Salt. Kanske blir bio?

3 kommentarer:

  1. Usch, inte fint med så mycket restylane i läpparna...Why liksom?

    SvaraRadera
  2. "Jag ser helt deprimerad ut på den här bilden... Men det är jag alltså inte."

    Du ser jättebra ut på bilden. Inte så att jag menar att jag gillar när du är deprimerad eller så men du fattar.

    En jobbig sak. Tvekar om jag ska säga det men tänker att vafasen jag tror du uppskattar ärlighet så: jag tycker du är snyggare när du har brunt/mörkt hår än blon(d)t. (parantesen om d:et eftersom stavningen är oklar)

    Men det är så himla bra att du vågar experimentera och testa med olika färger och toner men då måste du ju vara beredd på att det inte alltid blir bäst.

    SvaraRadera
  3. Anonym: Skämtar du? Finns inget sånt i dessa läppar.

    Marcus: Jag älskar mitt blonda svall! Tur att vi alla tycker olika, hehe.

    SvaraRadera