fredag 10 september 2010

PUGS

DSCN8451
DSCN8453
Bilder lånade från Cecilias blogg

Helgrymma Cecilia Blankens har i dagarna lanserat sin egen klädkollektion för barn! I våras jobbade jag som modeassistent för henne en sväng, och jag lärde mig massor. Mest för att hon är så ödmjuk, jordnära och smart tror jag. Kolla bara hur fin dottern Bonnie är i mopsstass! Här hittar ni mer info om kollektionen och hur ni kan få tag på grejerna. Jag tycker den där mopsen är så himla fin, önskar nästan att jag själv hade en egen liten kotte att klä. Inte för att man ska ha barn bara för att köpa barnkläder, men ni fattar vad jag menar. Särskilt gillar jag hennes klädfilosofi, som egentligen borde vara självklar men tyvärr är sällsynt. Ska nog köpa lite grejer till lillebror som jag kan ärva sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar