fredag 24 september 2010

HELLOBRAZIL

Detta funderar jag på just nu. Ska jag unna mig en Brazilian Blowout? Får lite ångest över att jag redan lägger så mycket pengar på mitt hår (något han jag delar ekonomi med inte är sen med att påpeka) med frisörbesök var sjunde vecka, alla produkter och att jag köpte en svindyr plattång för bara några månader sedan. Men den här behandlingen verkar så himla fantastisk! Nackdelarna är att resultatet håller bara i fyra månader (vilket betyder att man måste göra det tre gånger om året) och kostar 3500 kronor. You do the math. Men jag vill, vill, vill...

3 kommentarer:

  1. Men var du inte glad över ditt självfall och naturliga lockar?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Jag ÄLSKAR mina lockar. Men hallå, mitt hår är hopplöst frissigt. Det kvittar hur mycket jag än fixar och plattar och kör i Orofluido. Trots att jag har lockigt hår naturligt brukar jag faktiskt locka håret med värme, det blir helt enkelt mer frisyr då... Jag vill göra denna behandling främst för att den botar friss och ger så mycket glans, inte för att håret blir rakt. Dessutom sa en frisör jag pratade med att jag antagligen skulle kunna behålla en del av mitt fall då mitt hår är väldigt lockigt. Jag är lite i valet och kvalet som ni säkert märker... Ah!

    SvaraRadera
  3. Aha!Okej, det såg ut på före & efterbilderna som att det blev rakt.. :)

    SvaraRadera