fredag 24 september 2010

TGIF

Denna fredag är perfektion. Jag har varit på roliga möten, gjort en trevlig telefonintervju och sitter nu och skriver fakturor. Man kan inte bara jobba för skojs skull hörrni. Jag måste hitta en bra revisor här i Stockholm, eftersom det är så få månader kvar på året behöver jag främst någon som kan sköta bokslutet när det väl gäller. Att bokföra är jag faktiskt rätt grym på, det klarar jag själv än så länge. För att göra denna dagen ännu mer fantastisk bjuder staden på 20 plusgrader. Sitta ute och jobba är det enda som gäller då, yes. Dessutom håller min snubbe på och fifflar med en massa spännande grejer. Jag är så stolt så jag snart svimmar, jag tror inte ni fattar hur jäkla framgångsrik han är... Och vi behöver gå in på det heller. Men arbetsmyror går det alltid bra för på något sätt, det är det som är så jäkla gött. Snart kommer E hit, då ska vi fira fredag med ett glas vin och skvaller. Oh my, life is good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar