tisdag 14 september 2010

MAKEMEUP

IMG_1091
IMG_1092
Något som jag tycker är lika roligt som hösten klädkollektioner är allt nytt smink som kommer ut i handeln. I går slog jag till på två nyheter från Smashbox...
IMG_1095
Den vänstra är en slags highlight som man kan använda på kinder, panna, haka och näsa. Ger fantastiskt lyster! Jag vågar nästan säga att det är en av mina nya favoriter. Till höger ser ni Smashbox nya höstpalett. Jag brukar inte köpa paletter då det alltid finns någon färg man inte gillar, föredrar därför enskilda skuggor. Men denna palett var så fin och går att kombinera i oändlighet så det var ett givet köp! Kostar 375 respektive 425 kronor och ingår i Smashbox Masquerade-kollektion. Som faktiskt ger ha-begär rakt igenom. Vill ha allt! Men en sak i taget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar