måndag 27 september 2010

ONLYYOU

IMG_1133
Åh, jag vill blogga mer. Men bla bla bla mycket att göra och så vidare. Varje vecka tänker jag att jag jobbat undan jättemycket men varje måndag är veckans lista precis lika lång som föregående veckans. Så kan det vara. I dag har jag varit och gjort ett Hemma Hos-reportage i Vasastan, jag och fotografen rev runt en del och stylade om och jag tror att resultatet kommer bli jättebra! Nu är det bara att skriva den 5000 tecken långa texten... På vägen hem njöt jag av eftermiddagssol och gula löv som prasslade under klackarna. Det var fint. I morgon ska jag göra två plock, skriva och göra en telefonare. Så, nog med jobbsnack. Ska försöka börja planera mina blogginlägg igen så de blir fler och roligare... Bisou så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar