fredag 24 september 2010

RANDOMBLOGPOST

Hallå, hallå! Här sitter jag med ansiktsmask och chillar... I dag hade jag tusen planer (som vanligt) men det kom en massa saker i vägen (som vanligt) så jag har mest ägnat mig åt jobb och sedan lite häng på stan med A. Men det jag tänkte göra förutom att jobba var att besöka den nya Marc by Marc Jacobs-butiken, ta en sväng förbi H&M Home och fika med E. Och! Jag kom på att jag snart (om typ fem månader) fyller 23 och tänkte att det nog är dags att börja med ögonjox. Kräm alltså. Behöver ta en sväng förbi NK eller PUB. Har ni några tips? Shit, det är fredag redan i morgon och då ska jag på två möten och sedan sätta mig och skriva någonstans. Första mötet är på Expressen, jag ska prata ihop mig med en redaktör om en ny grej som ska börja gå i en av bilagorna... Så nu sitter jag och filar på idéer. Visste ni att jag är världsbäst på att multitaska? Jag kan helt seriöst ha en konversation med en kompis på telefon och skriva reportage samtidigt. Kräver lite extra korr bara...

Speak to you tomorrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar