fredag 13 juli 2012

Från det ena till det andra

I går: Margaritas i stekande sol och barbent i kort leopardkjol (fyndad för tre euro - hallå? Försökte faktiskt skärpa mig denna semester och det blev bara få och hyfsat prisvärda köp). I dag: Svensk sommarfrukost med jordgubbar och smultron och ett tungt benpass med Philip. Jag måste erkänna, jag har saknat mitt lilla källargym.
36 grader varmt = svalka sig med margaritas Jag och kjolen som kostade tre euro Sverigefrukost, jordgubbar och smultron BAMBAMBAM! 200 kilo, I killed it! #workout #strivetobestronger #proudofmylegs
Och vilket pass det blev! Ett megarekord sattes, 200 kilo i benpressen. Ett rekord jag hade hoppats uppnå någon gång i år. I år. Inte i juli. Jag är extra stolt över mina ben i dag!

Jag har fått några supergulliga kommentarer nu när jag har varit bortrest och vill bara säga TACK till er.  Ni har framkallat både en och tre små leenden i mitt ansikte. Nu är jag ledig i tre dagar till men sedan ska jag svara på era frågor. Kram!

2 kommentarer:

  1. Häftigt! Grattis till personbästat! :)

    SvaraRadera
  2. Oj jäklar vilket rekord!
    Grattis och bra jobbat tjejen!

    SvaraRadera