torsdag 19 juli 2012

Snabbrunda med mina Nike Free

För några veckor sedan köpte jag ett par Nike Free 3.0. Det var lite av en spontan och omedelbar förälskelse kan man säga. Jag hade faktiskt på mig dem när jag gick ut ur på butiken och lade en extra femtiolapp på ett par strumpor jag egentligen inte behövde (jag var barfota i sandaler innan) bara för att jag skulle kunna ha på mig dem direkt. En sak ni måste veta är att jag är inte tjejen som går runt i sneakers när jag inte tränar. ALDRIG. Så det faktum att jag har haft på mig dessa skor en stund nästan varje dag sedan jag köpte dem, det talar för sig själv. Jag skulle vilja ha ett till par, som inneskor för gymmet men... Jag är uppe i fem par träningsskor nu och borde chilla ner lite.
Shoes out for a testrun #workout #nikefree e9876356d11611e1b7ea22000a1cbb16_7
Jag vill gärna springa i dem lite mer innan jag skriver en detaljerad recension men min spontana känsla är bra. Det var skönt att springa utan så mycket dämpning och mina löpsteg kändes stabila och bra. Rundan var kort men snabb, jag sprang med två tjejkompisar och vädret var härligt. Lite duggregn, några vackra solskuggor. Perfekt!

I took my new Nike Frees out for a spin today with two of my girlfriends. I freakin love these shoes! They are so light and really comfy to walk in. I will definitely be choosing them for running more often. And they are super cute too, right? Todays run was short but fast, beautiful weather outside - a mixture of sun and tiny rain drops. Scenery for the soul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar