lördag 14 juli 2012

Inte semesterstängt så länge till...

När jag började blogga för sex år sedan kollade jag min statistik minst 10 gånger om dagen. Jag kommer i håg när jag var uppe i 20 unika besökare efter en dryg vecka. Vilka var dessa 20 personerna som klickade in varje dag? Det var så spännande! Nu kollar jag min statistik mer sällan eftersom den alltid ligger på runt samma siffror och det där jagandet av klick har blivit lite mindre intressant. Men i dag såg jag att jag har fått ett par hundra nya läsare! Kul! Och välkomna. Vilka är ni? Vad vill ni läsa om?

Och för er nya som undrar vad den här såkallade tränings- och matbloggen som mest verkar handla om glass och strandhäng går ut på kan jag trösta er med att jag är tillbaka till mina vanliga rutiner om några dagar. Med garanterat fler inlägg om träning och hälsa. Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar