måndag 23 juli 2012

Tillbaka till vardagen

På väg hem från Gotland med litervis av frisk luft i kroppen. Och kanske en bränd nästipp eller så. Promenerade en mil i förrgår och kom på halvvägs att jag hade glömt solskyddsfaktor. Vilket var mycket konstigt då det ingår i min morgonrutin. Som tur är lyckades jag skydda mig rätt bra under stora solisar och luva. Förutom god mat (svängde ihop min avokadosallad till en av grillkvällarna) och kubb har min snubbe plockat smultron och jag ägnat mig åt trädgårdsträning. Som faktiskt gav träningsvärk trots att jag var utan vikter och redskap. Men jag ökade repitionerna rejält, det blev 30-40 per set, så det kanske inte är så konstigt... Plankor, burpees, knäböj, utfall och upphopp. Puh!
 Antons fångst för dagen H J I
Hur härligt det än kan vara på landet längtar jag nu efter min lilla vardag. Nu har det varit fullspäckad kalender så länge att bara tanken på några enkla veckor med jobb, kaffe på mitt favoritkafé och träning i mitt lilla källargym gör mig lycklig!

This girl is now back in business! After a few weeks of fun traveling and down time with friends and family (and my greatest love of course!) I'm thrilled to be back in the neighborhood that I call home. Excited to get back to my normal routine with work, home cooked meals and work outs with my trainer. Ah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar