tisdag 3 juli 2012

Sommaren som kom tillbaka

Puh, i dag har det varit svettigt i Stockholm. Äntligen! Och inte en enda regndroppe. De senaste dagarna har varit rätt varma men skurarna har liksom sabbat sommarkänslan lite. I dag har jag och A ägnat oss åt absolut ingenting. Typ. Vi tog en promenad till Petite France där vi köpte lunch och makroner. Det enda stället som gör bakverket rättvisa skulle jag säga. Sedan promenerade vi längs Norr Mälarstrand, tog en omväg hem genom stan där jag köpte ett par Nike Free. Ska bli spännande att prova dem! IMG_2720
Det absolut lyxigaste med att ha semester är att jag får hänga med min kille dygnet runt i flera veckor. Redan efter en dag undrar vi hur vi någonsin lyckas gå till jobbet på vardagarna? Lämna varandra varje morgon? Nä, just nu känns det helt absurt...
Untitled Untitled Untitled Untitled
Vi köpte mjukglass också! Jag åt en tredjedel och sedan tröttnade jag totalt. Vad hände? Glass var min absoluta favoritgrej innan...

2 kommentarer:

  1. Tack för risproteinet som kom idag :) /Camilla

    SvaraRadera
  2. Camilla: Kul att det kom fram! Har du hunnit prova?

    SvaraRadera